Almacenes Xenerales. Mientres la década de 1910 la Fábrica d’Armes de La Vega sufre una gran ampliación, amás de baltar elementos como la ilesia o la portería del antiguu conventu, constrúyense grandes naves, como les qu’acoyeron los talleres de forxa y temple y el d’ametralladores, creándose un nuevu gran exa paralela al principal que, de la mesma, daría pasu a una exa perpendicular que marcaría’l posterior desenvolvimientu del conxuntu.
El taller de forxa y temple, que pasaría a tener funciones d’almacén xeneral, presenta una estructura de lladriyu con grandes baldíos n’arcu de mediu puntu na fachada que da a la cai de la cortil; cuenta con frontones qu’intenten recrear la nobleza de les fachaes de les naves decimonóniques. El so interior presenta un gran cuerpu diáfanu en que’l so centru ta l’espaciu pa xeres alministratives; una arcada dixebrá d’otra sección de menor tamañu que cunta con una ponte grúa.
Nos últimos años, poles sos característiques, ye escenariu habitual d’actividaes culturales, amuesa de la versatilidá d’estos espacios.





