Publicado en Sin categoría

Gran espectación polos osos en Somiedu

Un nutríu grupu de persones axuntóse na plaza de Somiedu para ver osos.  ‘Clarina’, la osezna a la que la so madre abandonó va cuatro años, fixo les delicies de les decenes de persones que s’axuntaron esti martes na plaza de Pola. La hestoria d’esta osezna empezó cuando la so madre, en celu, decidió abandonala. Foi entós cuando la pequeña empezó una carrera de supervivencia que la alloñó de la so especie, averándose a los humanos, esos qu’a día de güei reparen y venla crecer.

Dende va unos años, la osa ‘Clarina’ ye un puntu d’atracción turísticu en sí mesmu. Va cuatro años #que la so madre abandonola al entrar en celu y laosezna empezó a analayar por Pola de Somiedu. A partir d’esi momentu, yá ye considerada una vecina más de la localidá, hasta’l puntu de que ye totalmente común vela pel monte qu’arrodia la plaza del conceyu. Ello ye que esti martes dexóse ver acompañada d’otru osu. Decenes de persones rexuntáronse frente a la terraza del restorán Casa Miño para esfrutar de la fauna en tou la so rellumanza.

 

Mientres la so primer apaición, ‘Clarina’ tenía aspeutu d’osa vieya», pero tres dellos díes analayando en busca d’alimentu poles cercaníes de Pola de Somiedu, pudo recuperar l’apariencia d’una osezna sana.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *