Publicado en Astronomía

L’esoplaneta K2-18b que contien agua

Esto ye K2-18b, un planeta potencialmente habitable cubiertu d’océanos y alredor de 2,6 vegaes el tamañu de la Tierra. JWST acaba de detectar dióxidu de carbonu y metanu na so atmósfera que namá pueden ser producíos por seres vivos.

Nicios de vida. Gracies a los sofisticaos preseos d’observación utilizaos, cada vez más astrónomos aseguren que  ye un planeta oceánicu (categorizáu tamién como hicéanos). Si daquién pudiera viaxar ende, probablemente atoparía un llugar acuáticu, templáu, con una trupa atmósfera y condiciones óptimes para l’habitabilidá.

Nel más recién analís del cuerpu, el JWST tamién detectó rastros de sulfuru de dimetilo, un compuestu que s’atopa naturalmente na Tierra. Según la información proporcionada pola NASA, esti tipu de sulfuru solo puede ser producíu pola vida y, nel nuesu planeta, xeneralmente ye producíu pol fitoplancton n’ambientes marinos.

K2-18b también conocido como EPIC 201912552 b es un exoplaneta que contiene agua y orbita la estrella enana roja K2-18 cada 33 días a 124 años luz de la Tierra en la constelación de Leo.1​ En 2019, dos estudios de investigación independientes, que combinan datos del telescopio espacial Kepler, el telescopio espacial Spitzer y el telescopio espacial Hubble, concluyeron que hay cantidades significativas de vapor de agua en su atmósfera, una primicia para un planeta en la zona habitable.2

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *