Publicado en Sin categoría

«Alianza STEAM pol talentu femenín. Neñes en pie de ciencia»

Avanzamos escontra la igualdá.  La UNESCO inclúi na so Axenda 2030 para’l Desenvolvimientu Sostenible dos oxetivos nesa llínea:

  • El ODS 4, sobro educación calidable, inclusiva, equitativa y que promueva l’aprendizaxe continuu pa toos.
  • El ODS 5, sobro igualdá de xéneru y empoderamientu de muyeres y neñes.

Ye una iniciativa que naz coles mires de: Fomentar les ?????????? ????? en neñes y nueves y amenorgar la brecha de xéneru.

Tan solo’l 1 % de muyeres emplegaes son especialistes en TIC.  La proporción de persones graduaes TIC representa un 4 % del total. Solo un 1,7 % de les neñes (TRÍA 2018) vense trabayando nes TIC. Amás, la UNESCO ellaboró un estudiu que ye la principal referencia nesta materia: “Descifrar el códigu: la educación de les muyeres y les neñes en materia de STEM”.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *