Publicado en Curiosidaes, Reciclaxe

Esti artista noruegu de la madera ta escondiendo trolls xigantes pel mundu

Thomas Dambo tien el secretu que s’escuende nos montes de mediu mundu. Ye él quién ta escondiendo trolls xigantes que despinta en remotos llugares de too el planeta por que los atopen los visitantes. Más de 120 xigantes en 4 continentes.

 

Les manos de Thomas Dambo y les de dellos voluntarios locales son les que tán detrás d’estes enormes escultures feches con madera reciclada. El proyectu Los 7 Trolls y La Torre Máxica atópase nun monte de Bélxica, y trátase de 7 trolls d’ente 7 y 18 metros d’altor (dalgunos tán de pies, otros sentaos y dos d’ellos baltaos), que tán fechos con madera procedente d’estantes vieyos de supermercaos y cañes d’árboles cayíes.
Tres esti proyectu hai un claru mensaxe sobro’l futuru y los bagazos que producimos a diariu, onde los trolls, asustaos al ver lo que los humanos tán faciendo col mundu, deciden abelugase nel monte y crear una torre tan alta como ellos pa enseña-yos a los humanos lo qu’ellos ven.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *