- Pictoline / Pictoline/ El País / RTVE Videu / Youtube /
Por un reinu onde tou sía rises, diversión y munchos xuguetes para kidults. La economía ‘kidult’ o cuando los mayores xueguen más que los neños. Los adultos tán mercando pieces de Legu, coches de Scalextric o xuegos de mesa como nunca antes, lo que ta impulsando un sector que nun atopaba vectores de crecedera dende diba años. El fenómenu ‘kidult’: cuando los mayores préstense más colos xuguetes que los neños.
El términu kidult surde de la unión de les palabres n’inglés kid (neñu) y adult (adultu), anque formalmente nun se tien un rexistru del so orixe. Trátase de persones mayores, cuarentañeros na so mayoría, que tán dispuestos a pagar lo que sía por xuguetes de la so niñez. Esti consumidores aseguren que lo retro ta de moda y cuanto más raru y más difícil ye’l xuguete, más valor tien. Según los espertos, el mercáu infantil ta fallando. La natalidá ye baxa y los neños camuden bien llueu los xuguetes poles pantalles, polo que’l sector ve nesti usuariu una oportunidá de siguir a flote.

