Publicado en Xuegos

«Kidult» surde de xuntar kid (neñu n’inglés) y adult (adultu)

Por un reinu onde tou sía rises, diversión y munchos xuguetes para kidults. La economía ‘kidult’ o cuando los mayores xueguen más que los neños. Los adultos tán mercando pieces de Legu, coches de Scalextric o xuegos de mesa como nunca antes, lo que ta impulsando un sector que nun atopaba vectores de crecedera dende diba años. El fenómenu ‘kidult’: cuando los mayores préstense más colos xuguetes que los neños.


El términu kidult surde de la unión de les palabres n’inglés kid (neñu) y adult (adultu), anque formalmente nun se tien un rexistru del so orixe. Trátase de persones mayores, cuarentañeros na so mayoría, que tán dispuestos a pagar lo que sía por xuguetes de la so niñez. Esti consumidores aseguren que lo retro ta de moda y cuanto más raru y más difícil ye’l xuguete, más valor tien. Según los espertos, el mercáu infantil ta fallando. La natalidá ye baxa y los neños camuden bien llueu los xuguetes poles pantalles, polo que’l sector ve nesti usuariu una oportunidá de siguir a flote.

La llamada “economía kidult”, que toma a delles xeneraciones, ta en puxanza. La palabra surde de xuntar kid (neñu n’inglés) y adult (adultu), y refierse a esa parte de la población nueva y adulta que merca xuguetes para unu mesmu.
El sector creció hasta algamar el 25% de les vientes de les empreses de xuguetes n’España, según la compañía Circana, especialista en comportamientu del consumidor. “Les vientes de xuguetes a neños menguaron en 200 millones d’euros dende 2019, pero aumentaron en 1.000 millones para’l mercáu kidult n’Europa (qu’inclúi Reinu Uníu, Francia, Alemaña, Italia y España)”, aseguró’l pasáu mayu la vicepresidenta de la organización, Frédérique Tutt.
“Son persones que siguen con tolos roles d’un adultu, persones con carrera, trabayu, con una relación de pareya estable, pero qu’atopen nesos xuegos un momentu de torna a la infancia”, comenta la psicóloga María Dolores Delblanch.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *