Publicado en Día de...

Día Mundial de la Televisión

«La televisión nun ye enemiga de la llectura, como tampoco lo son el cine,
nin Internet; la enemiga de la llectura ye la ignorancia»
. -Antonio Muñoz Molina.

El 74% de los españoles utiliza la televisión como la so principal fonte de noticies. Esti porcentaxe ye notablemente alto, lo qu’asitia a España nun nivel mediu-altu de consumu informativu sobro televisión en comparanza con otros países de la Unión Europea.

Ye una xornada que se celebra añalmente’l 21 de payares dende 1997, foi establecíu pola Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes en 1996. La proclamación tuvo como oxetivu reconocer la influencia creciente de la televisión na formación de la opinión pública, la orientación de la sociedá y el so impactu nos asuntos políticos y sociales. Con esti resolvimientu, la ONU sorrayó la importancia d’esti mediu como una ferramienta de comunicación y movilización global.

A lo llargo del sieglu XXI, el conceutu de «televisión» evolucionó llargamente. Les televisiones modernes yá nun son namá receptores de conteníu de televisión y cable; integraron una variedá d’opciones multimedia, incluyíu’l streaming de videu, música y saléu por Internet. Esti cambéu alterió la forma en que los consumidores apuerten a la información y entretiénense, sicasí, la televisión sigue siendo un vehículu clave para la comunicación masiva.

El 78.2% de los españoles cunta que l’ausencia de televisión, radio y prensa resultaría nun aumentu de la desinformación. Esti datu vese reforzáu pol fechu de que más del 77% de los mozos d’ente 18 y 34 años coinciden con esta afirmación.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *