- Un llogru alcanzáu al traviés del programa ADN: Asturies, Deporte y Naturaleza, para’l que se conseñaron 470.000 euros nos presupuestos del próximu añu.


Cultura respuende a la designación d’Asturies como Rexón Europea del Deporte 2025 con más respaldu presupuestariu, llinies nueves d’ayuda y un millón pa les federaciones.
El Principáu vuelve aumentar el sofitu a Acción Cultural, que multiplica por once los recursos del 2019.
-
Les subvenciones pa la restauración d’horros, paneres y cabazos van abonase de forma antemanada. -
L’Executivu va acometer actuaciones de caltenimientu y xestión sostenible nes cueves con arte rupestre, reconocíes como patrimoniu mundial pola Unesco.
Un apueste decidíu por consolidase como un referente del turismu deportivo y natural, la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Deporte del Principáu llanzó la marca ‘ADN: Asturies, Deporte y Naturaleza’.
Esta iniciativa non solo busca resaltar la riqueza de la rexón tocantes a paisaxes y deportes al campu, sinón tamién asitiar a Asturies como candidata a la distinción de Rexón Europea del Deporte 2025, una reconocencia otorgada por ACES Europe.
La presentación oficial de la candidatura va realizase güei vienres en La Llaboral, en Xixón, un actu que va coincidir col Día Mundial de Protección de la Naturaleza. Para celebralo, la icónica torre de La Llaboral va allumase de verde, simbolizando’l compromisu d’Asturies cola sostenibilidá y la protección de les sos redolaes naturales.
ADN: Un sellu d’identidá
La nueva marca ‘ADN: Asturies, Deporte y Naturaleza’ nun ye solo una etiqueta más. El so oxetivu ye integrar el deporte na naturaleza como una exa vertebrador de la identidá asturiana, tantu a nivel social como económicu. Asturies ye un paraísu natural con un enorme potencial para actividaes deportives al campu como’l senderismu, el ciclismu, la vela o’l surf, y esta marca pretende consolidar la so posición como destín ideal para quien busquen esfrutar del deporte en redolaes úniques.
Amás, apuesta por faer del deporte uno ferramienta inclusivo, igualitario y seguro, fomentando vezos de vida saludable. Les instalaciones deportives de primer nivel, tantu públiques como privaes, y l’organización de competiciones en contactu directu cola naturaleza, son dalgunos de les pilastres sobro los que se sofita esta iniciativa.
Embaxadores d’élite. El llanzamientu de la marca cuntó cola participación de destacaos deportistes asturianos que son l’arguyu de la rexón. Ente ellos, la piragüista olímpica Sara Ouzande, la surfista profesional Lucía Martiño, la nueva maravía de la vela afecha Iyán Pérez, el ciclista olímpicu Samuel Sánchez y la llexendaria alpinista Rosa Fernández. Toos ellos amosaron el so sofitu a esta iniciativa, destacando la importancia de combinar el deporte cola naturaleza.
Aspiración europea. Unu de los grandes oxetivos de la creación de ‘ADN: Asturies, Deporte y Naturaleza’ ye llograr la reconocencia d’Asturies como Rexón Europea del Deporte en 2025. Esta distinción non solo va potenciar la visibilidá internacional del Principáu como un referente en turismu deportivu, sinón que tamién va impulsar la so economía y va proxectar la so imaxe como un llugar onde se vive y alienda el deporte.
Naturaleza y deporte de la mano. Esta iniciativa enmárcase dientro de la Estratexa de Turismu del Principáu d’Asturies 2020-2030, que promueve la práctica del deporte en redolaes naturales. Actividaes como’l cicloturismu y el senderismu tán ganando terrenal, y la creación de ‘ADN’ súmase a otres marques asturianes, como Ciclismu por Naturaleza, destinada a consolidar la rexón como destín líder en cicloturismo, y Asturies, Naturaleza Minera, que destaca’l ricu patrimoniu industrial y paisaxísticu del Principáu.
Asturies, un destín qu’inspira. La nueva marca ADN representa muncho más qu’una campaña de promoción. Ye una declaración d’intenciones qu’asitia a Asturies como un destín onde la naturaleza y el deporte son indixebrables, creando xuna esperiencia única tantu pa los habitantes de la rexón como pa los visitantes.
Con esta iniciativa, Asturies da un pasu firme escontra la conquista del panorama deportivu européu, poniendo en valor el so ADN natural, la so riqueza cultural y la so pasión pol deporte.
Asturies convida al mundu a afayar los sos paisaxes, a vivir los sos deportes y a alendar la so naturaleza n’estáu puru.
