Publicado en Pueblos

El mundu emociónase cola aldega montascosa española que de la nueche al día se convierte nun espectáculu neváu.

Como un paraísu ivernizu que recuerda a Laponia. Asina describen en The Olive Press a una de les localidaes a mayor altitú d’España, que nos meses ivernizos cobra un encantu máxicu si nieva. Trátase de Sotres, nel corazón de los Picos d’Europa, n’Asturies. Nesti mediu quedaron maraviaos, ello ye que con una nevada que tuvo llugar ellí a mediaos d’avientu. «Paez el Polu Norte», lleguen a afirmar.

Comparten inclusive un vídeu qu’espublizó nes sos redes sociales el meteorólogu Roberto Braseru, nel que s’aprecia la guapura de la redolada al anochecer. Sobro Sotres recuerden qu’anguaño foi escoyíu como’l pueblu exemplar d’Asturies «pola so guapura y el so esfuerzu renovador, cola artesanía y la gastronomía como protagonistes».

N’ochobre, tres los Premios Princesa d’Asturies, los reis y les sos fíes pudieron percorrelo. Ello ye que la princesa Leonor, que dio’l discursu, allabó a los sos habitantes: «Recuperastis caminos y senderos antiguos, y tou viaxeru que venga a Sotres sabe que va tar a gustu, que va dormir cómodu y que lu va emprestar pola vida saborguiar la comida asturiana que preparáis nos restoranes, hostales y tiendines del pueblu. Con esa enerxía, tien que ser xuna maravía ponese en camín pa llegar al Urriellu».

Tamién pudieron esfrutar de la delicia por excelencia de la zona: el quesu de Cabrales.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *