Publicado en Astronomía

Siete planetes van alliniase nel cielu

Esti mes podrá reparase nel cielu un eventu astronómicu particular que recién se repitirá en 400 años. Esti vienres 28 de febreru rexistrará un particular fenómenu astronómicu que namá se podrá volver ver en cuatro décades. Trátase de l’alliniación de siete planetes (Mercuriu, Venus, Marte, Xúpiter, Saturno, Urano y Neptuno) que se formaren en llínea dando un visión única dende la tierra.
L’alliniación planetaria podrá vese dende cualesquier parte del mundu, siempres y cuando sía ente 30 y 45 minutos dempués de la puesta de sol.

Dempués del atapecer, l’alliniación va empezar a llucise nel horizonte del suroeste. Encamiéntase escoyer un llugar alloñáu de la lluz artificial y apagar les lluces de los patios y balcones por que nun #estorbar la visibilidá, una y bones la lluz enzanca la visión del cielu nocherniegu.

El significáu de l’alliniación. La creencia sostien que que cuando los planetes allíniense la nuesa enerxía amplifícase, y vuelve a la xente más receptivo. Polo qu’un eventu astronómicu d’esta talla xenera un momentu ideal para manifestar y aprovechar les enerxíes que cada unu de los planetes brinda. De la mesma, espertos n’astroloxía alverten que movimientos d’esti tipu afecten a cada unu de los signos del zodiacu.

Enerxía de cada planeta na alliniación

  • Mercuriu: Activa la mente y la comunicación. Mientres esta alliniación puede aguiyar a la conocencia y a la espresión de les nueses idees.
  • Venus: Potencia la conexón emocional y los llazos afeutivos. Puede fomentar a les relaciones l’harmonía nos venceyos social y amorosu.
  • Marte: Espierta a l’acción y la determinación. Propónnos el momentu ideal para impulsar a algamar metes y tomar decisiones.
  • Xúpiter: Trai enerxía espansiva, optimismu y crecedera personal. Ideal para manifestar el deséu de crecedera personal y l’espansión de los horizontes.
  • Saturno: Convida a la disciplina y la responsabilidá. L’alliniación puede ser un momentu ideal para desenvolver la paciencia y el maduror.
  • Urano: Representa la independencia y los cambeos atayantes. Mientres esta alliniación puede llevar la rebeldía y la busca d’autonomía.
  • Neptuno: Símbolu de suaños y espiritualidá. L’alliniación conviertese nun momentu ideal para manifestar les metes y xenerar sensibilidá nes nueses relaciones personales.

Enerxía de cada signu na alliniación. Según esta llínea de pensamientu, a los signos Aries, Cáncer, Llibra y Capricornio esti fenómenu va facelos tomar la iniciativa en cambeos importantes tocantes a les sos relaciones personales, familiares y emocionales. Pela so parte, Acuariu, Tauro, Lleo y Escorpio podríen aguantase al cambéu, pero eventualmente van evolucionar. Y a lo último, Géminis, Virgo, Sagitario y Piscis van atopar con esta alliniación la forma d’afaese y sacar provechu de les nueves enerxíes, sobretou nel ambito de la creatividá, de lo profesional y de lo intelectual.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *