Jacinto Manuel Menéndez,/ @thecorvusclanoficial /El Comercio /
El clásicu Seat 131, que mientres décades emprestó serviciu como taxi n’Uviéu, volvió encender l’interés de les redes sociales. El so propietariu, Jacinto Manuel Menéndez, mercó’l vehículu’l 5 de mayu de 1978 por unos 2.000 euros (equivalentes a 340.000 pesetes entós daquella).
El youtuber asturianu @thecorvusclanoficial amosolu nun vídeu qu’atropa yá más de 100.000 reacciones y que nun tardó en llegar a miles d’usuarios que compartieron el so fascinación pol vehículu, yá «un míticu« de munchos que lo recuerden ver dalguna vegada na so vida.
De norte a sur, esti turismu nun pasó desapercibíu inclusive para persones de Córdoba o Llión. Utilizáu primeramente como taxi, esti Seat -con un motor de 1.600 c.c. y que rinde 95 caballos- non solo percorrió les cais d’Uviéu, sinón tamién delles rutes pol Principáu d’Asturies y el pandu lleonés.
El so estáu de caltenimientu, que dexa qu’entá circule, evidencia’l cuidu y el caltenimientu que Menéndez aplicó mientres toos estos años.
La particularidá que marcó la fama’ del vehículu ye, ensin dulda, la so matrícula O-0000-O. La combinación –la lletra ‘O’, distintivu de Uviéu, siguida de cuatro ceros y otra ‘O’ a la fin fízola única nel país. A lo llargo de los años, Menéndez recibió diverses ufiertes para vender o intercambiar el taxi, inclusive la propuesta de camudalo por un Audi nuevecito; sicasí, el propietariu decidió caltenese fiel a esti «amuleto» que guarda un valor sentimental y un fuerte legáu históricu.
