- PROGRAMA PIECES TPA/ LNE / Pieces /
La cantautora canguesa Tania Pereira torna col so trabayu más personal: «Foi como redefinir el mio soníu». «Rousa de Xericó» ye’l nome del últimu álbum de l’artista, que contien delles temes n’asturianu, anque dica agora solo presentóse el primera senciellu, «Cometes».
«Rousa de Xericó» ye’l nome del nuevu discu de la cantautora canguesa
Tania Pereira (de Xedré), el so trabayu más personal.
Dica agora solo presentó’l so primera senciellu «Cometes» y va ser a lo llargo de los próximos meses cuando se vaigan desvelando’l restu de les temes que componen esti álbum. Sicasí, dalgunes de los sos cantares pueden escuchase na so voz y guitarra en vídeos de les sos redes sociales y tamién sonaron yá na sala La Selvaxe, d’Uviéu, el pasáu 21 de febreru. Para finales de mayu ta previstu que Tania Pereira llegue a Cangas, al teatru Toreno, para amosar en casa les sos nueves temes.
«Esti discu foi como redefinir de nuevu’l mio soníu, quería enfocame más na producción y mirar más el detalle para cuntar la hestoria, tamién les lletres son más personales, antes solíame esconder un pocu más nes metáfores y nesti trabayu dixi que quería ser un pocu más honesta y polo que vi esti día en La Selvaxe, paez que la xente conecta», describe Pereira.
Cunta que nes sos nueves temes va del «estremu más folclóricu», una alcordanza de los sos entamos col grupu de música tradicional «Brandal», a lo que quier proxectar nel futuru cola presencia de bases más electróniques. Anque fai fincapié en que les que siempres tán presentes son la guitarra y la so voz «porque asina nacen los cantares, yo sola cola mio guitarra, na habitación escribiéndoles».
Nes lletres de les sos nueves temes analiza «d’ónde provienen les mios lluches internes» tamién el so interés. Por casu, sobro «Cometes» asegura que ye «xuna burlla de mi mesma, de los mios cambeos de paecer, de les mios duldes».
Como en trabayos anteriores tamién n’este tien presencia l’asturianu. «Ye bien melódicu, suena bien guapu, y a la de escribir cantares siempres m’encaxar y gustóme enforma, ye otra manera de tar barganal de los mios raigaños. Y si hai suerte de que’l discu pueda salir un pocu más allá y xente de fora termina cantando tamién n’asturianu, ye daqué que siempres pensé que me fadría ilusión», confiesa.
Sobro l’escenariu ta acompañada por dos músicos multiinstrumentistas, Andrés Rodrigues Monteavaro, gaiteru, percusionista y qu’incorpora sintetizadores; y Luke Maher, qu’amás d’ayudar na producción del discu, toca’l saxofón, el pianu, la percusión y la guitarra. «Tengo muncha suerte con esti equipu porque sobro l’escenariu tán pasando munches coses dientro de bien poques persones», sorraya.
Para poder velos actuar de nuevu va haber qu’esperar a principios d’abril, cuando ta previstu un conciertu en La Llaboral (Xixón) y dempués va ser la vez del teatru Toreno, en Cangas. Una cita prevista para finales de mayu y a la que la cantautora canguesa tien munches ganes porque reconoz que, amás de ser la so tierra, «el teatru siempres ye especial, ye tan guapu y suena tan bien que ye siempres de los conciertos que más ganes tengo».


