Publicado en Curiosidaes, Parques

Una inusual acumuladura d’osos bloquió les entraes del Parque Nacional de Yellowstone

🐻 Una inusual acumuladura d’osos, tantu grizzlies como negros, bloquió les entraes del Parque Nacional de Yellowstone, torgando l’accesu a turistes y xenerando alarma ente los guardabosques. Esti fenómenu, ensin precedentes, llevó a evacuaciones y retrasos, y dexó perplexos a los científicos.
El Dr. Henry Clawson, biólogu de vida montesa, espresó la so esmolición énte l’aparente organización de los osos. La tranquilidá y la concentración de los animales suxuren que podríen tar al tantu de daqué desconocíu pa los humanos.
Les teoríes sobro la causa d’esti bloquéu varien dende’l tracamundiu sobro la envernía hasta la posible sindicalización de los osos. Sicasí, la hipótesis más esmolecedora ye que los animales presienten un peligru inminente, quiciabes una erupción volcánica o xuna rebelión de bisontes.
La situación agrávase con informes de qu’otres especies, como alces y llobos, tán abandonando’l parque. Énte la incertidume, les autoridaes encamienten al públicu evitar Yellowstone y nun alimentar a los osos, mientres se busca una solución a esti misteriosu bloquéu.
El 1 de marzu de 1872, Yellowstone, una bomba xeotérmica nel estáu de Wyoming con más de 500 géiseres activos, convirtiose nel primer parque nacional de la hestoria y el primer parque nacional del Mundo.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *