El golpe de stick definitivu: Xixón va allugar la Copa de la Reina d’h.oquei sobro patinos en 2026. La competición va celebrase nel Palaciu de los Deportes de La Guía nunes feches entá por concretar tres l’alcuerdu alcanzáu ente Patronatu Deportivu Municipal y Real Federación Española de Patinaxe | «Vamos Tar al altor por que sía tou un ésitu», reivindica Jorge Pañeda. LNE
Un últimu golpe de stick que da los sos frutos. La Copa de la Reina d’h.oquei sobro patinos de 2026, finalmente, va celebrase en Xixón. Tres les tiranteces de los últimos díes, Patronatu Deportivu Municipal y Real Federación Española de Patinaxe (RFEP) algamaron un alcuerdu por que la ciudá acueya l’añu que vien la cita más importante del h.oquei sobro patinos femenín a nivel nacional. Va Ser nel Palaciu de los Deportes de La Guía, con capacidá pa 5.000 espectadores, nunes feches que se van comunicar llueu, «una vegada queden cerraos los detalles loxísticos y de calendariu».
«Dambes partes supieron reconducir la situación y trabayaron de forma conxunta pa garantizar qu’esta emblemática competición celebrase en Xixón, ciudá con una amplia tradición y fuerte vinculación col h.oquei sobro patinos, y n’especial col equipu Telecable Xixón».
«Ye un honor llograr qu’esta competición apueste pola nuesa ciudá y toi convencíu de que’l Patronatu va tar al altor por que sía tou un ésitu», afirmó Jorge Pañeda, conceyal de Deportes y presidente del Patronatu Deportivu Municipal, organismu pal que yera xuna «prioridá» que les feches de la Copa de la Reina nun coincidieren cola temporada de los equipos que compiten nel Palaciu de los Deportes.
