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Curiosidaes sobro la enseñanza n’otros países del mundu

En Xapón, la escuela primaria tien un enfoque distintu al que munchos imaxinen. Mientres los primeros graos nun abonden los exames formales de mediu cursu o finales: la prioridá ye que los neños desenvuelvan vezos, valores, cooperación y respetu. Esto nun significa que nun esistan evaluaciones, sinón que se realicen de forma más llixera y progresiva, ensin la presión académica típica. Los exames nacionales estandarizaos lleguen más palantre, a partir de sestu grau, y sirven pa midir el sistema polo xeneral. La idea ye clara: antes d’esixir resultancies, constrúyense bases sólides p’aprender y convivir meyor.Cerebro Digital

🌏📚  En Xapón, la educación primaria empieza con una filosofía distinta a la de munchos países: los neños nun rinden exames hasta’l cuartu grau, esto ye, hasta los 10 años. Mientres los trés primeros años d’escuela, l’oxetivu nun ye midir conocencies, sinón formar el calter. Diario La Crónica
En llugar de calificaciones, los alumnos aprienden valores esenciales:
  • Respetu y empatía escontra los demás.
  • Disciplina y responsabilidá nos sos actos.
  • Trabayu n’equipu para llograr metes comunes.
  • Autonomía al llimpiar les sos aules y sirvir la comida a los sos compañeros.

 

Esti modelu busca que los pequeños desenvuelvan intelixencia emocional, apriendan a remanar les sos emociones y entiendan el valor de la convivencia. La idea ye clara: antes de ser grandes estudiantes, tienen de ser bones persones. Lo más sorprendente ye que, a pesar d’esti entamu ensin presión académica, Xapón caltiense ente los países con meyores resultaos educativos del mundu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu