La retina ye una parte fundamental del güeyu, encargada de captar la lluz y convertila en señales que’l celebru puede interpretar como imaxes.
La perda de visión por enfermedaes retinianas afecta muncho más que la vista: impacta na vida diaria de pacientes, families y cuidadores. Munches d’estes enfermedaes entá nun tienen cura y l’accesu a un diagnósticu precisu sigue siendo un retu. Por eso, nesti día, recordamos la importancia de la investigación y el sofitu a quien conviven con patoloxíes de la retina. Tamos al to llau para curiar el to salú visual y dar visibilidá a esta realidá.
¿Qué ye la retina y por qué ye tan importante? La retina ye una fina capa de texíu nervioso asitiada no fondero del güeyu. Funciona como un sensor” que capta la lluz y tresforma eses señales n’impulsos eléctricos que’l celebru convierte n’imaxes. Ensin una retina sana, la visión deteriórase progresivamente hasta llegar, en dellos casos, a la ceguera. Enfermedaes como la dexeneración macular asociada a la edá (DMAE), la retinosis pigmentaria, la retinopatía diabética, los desprendimientos de retina o determinaes distrofias hereditaries pueden estropiar esta estructura vital.
La celebración añal tien como oxetivu informar a les persones sobro les formes de curiar los sos güeyos. Asegúrese de realizar revisiones oculares con regularidá, tenga en cuenta l’usu desatamañáu de dispositivos electrónicos, yá que pueden ser perxudiciales pa les retines col pasu del tiempu. Amás, cualquier actividá física tamién ameyora’l fluxu sanguíneo en tol cuerpu.


