Apurrimos, nesta sección de Noticies, dellos programes pa trabayar con ordenador y/o na tablet.

Navegador Firefox n´asturianu

Telegram n´asturianu:
https://t.me/setlanguage/asturianu

YouTube KID

Ye una rede social dirixida a compartir vídeos  desenvuelta por YouTube. Esta aplicación aprove una versión del serviciu empobináu escontra los neños, con selecciones de conteníu, característiques de control parental, y un filtru de vídeos que nun son apoderaos pa ciertes audiencies.

Plataforma: Android, Android TV, iOS, LG webOS

BUSCADORES INFANTILES, ENCAMENTAOS  PA NENOS

1)  http://bunis.org/

 

Esti buscador trabaya con una base de datos con palabres ensin apoderar para menores, polo que nel casu de detectar dalguna cuando se realiza la busca ésta nun va apaecer.


2) www.buscadorinfantil.com

Incorpora nel so motor de búsqueda  filtro pa que los menores nun apuerten a cualquier tipu de material desaveniente para ellos. 

3) KIDDLE  https://www.kiddle.co/

Disponible en llingua inglesa. Ye un motor de busca para neños que foi desenvueltu con tecnoloxía de Google que penera sitios con conteníu esplícito o engañosu. Los sos campos de busca inclúin les categoríes de web, imaxes, noticies, vídeos y Kpedia.

4) BEBEEE        http://www.bebeeee.com/

Puede utilizase tantu na so versión en castellán como n’inglés, y les sos busques queden protexíes  col filtru Safe Search Strict qu’esclúi conteníu de calter violentu y sexual. Tamién puedes sollertar de conteníos desaparentes a la edá de los neños y consultar les sos indicaciones y encamientos por qu’esfruten d’unu saléu seguru.