Agora, a pocos díes d’una manifestación pola oficialidá que pue ser la postrera, los artistes asturianos vuelven dar un pasu más ayudando a promocionar la convocatoria, dando cuenta de la guo importancia histórica y llamando a la sociedá asturiana a sumara. Y too esto al traviés del cantar n’asturianu y gallegu-asturianu ‘Llegó la hora/Chegóu la hora’. El videuclip ye obra del realizador Pablo Quiroga.

La tema ye una idea orixinal de Xune Elipe con composición musical de Maxi Compán, con producción musical y técnicu de soníu de Sergio Diaz. La lletra ye de Francisco Álvarez con versión en gallegu-asturianu de Xosé Miguel Suárez.
La tema ta interpretáu por ‘MÚSICOS POLA OFICIALIDÁ 2021’, que nesta ocasión ta formáu por Maxi Compán (voz y guitarres), Isra Sánchez (batería), Luis Meleru (baxu), Sergio Díaz (baxu y guitarres), Rubén Bada (guitarra), Javi Texedor (gaita, acordión, tambor y pandereta), Xune Elipe (voz), Lluci Palombares (voz), Pablo Martínez (voz), Silvia Quesada (voz), Leticia Baselgas (voz y pandereta) y Shalom (voz rapiao).

Agora, a pocos díes d’una manifestación pola oficialidá que pue ser la última, los artistes asturianos vuelven dar un pasu más ayudando a promocionar la convocatoria, dando cuenta de la so importancia histórica y llamando a la sociedá asturiana a sumase. Y too esto al traviés del cantar n’asturianu y gallego-asturianu ‘Llegó la hora/Chegóu el hora’.
El tema ye una idea orixinal de Xune Elipe con composición musical de Maxi Compán, con producción musical y técnicu de soníu de Sergio Diaz. La lletra ye de Francisco Álvarez con versión en gallego-asturianu de Xosé Miguel Suárez.
El tema ta interpretáu por ‘MÚSICOS POLA OFICIALIDÁ 2021’, que nesta ocasión ta formáu por Maxi Compán (voz y guitarres), Isra Sánchez (batería), Luis Melero (baxu), Sergio Díaz (baxu y guitarres), Rubén Bada (guitarra), Javi Tejedor (gaita, acordión, tambor y pandereta), Xune Elipe (voz), Lluci Palomares (voz), Pablo Martínez (voz), Silvia Quesada (voz), Leticia Baselgas (voz y pandereta) y Shalom (voz rapiao).
El videuclip ye obra del realizador Pablo Quiroga