» ASOCIACIÓN DE AMIGOS DEL HÓRREO ASTURIANO»

Prósimamente, na TPA: L´horru, serie documental.

L’horru Serie documental.

 

‘L’horru’, una serie documental de 5 capítulos que nos avera al desconocíu mundu del horru asturianu para tresmitinos el so valor testimonial, técnicu y artísticu, y la so vinculación sentimental col pueblu que lu diseñó.

Esta producción cinematográfica realizada poles productores asturianes, La Rebequina y Art&Life, va amosanos cada horru d’una forma nunca vista hasta la fecha. Al traviés d’imaxes aérees y llume nocherniego vamos afayar los horros como los auténticos monumentos que realmente son. ‘L’horru’, una serie fundamental que nos convida a afayar les sos claves y secretos. Una producción que va camudar para siempres la nuesa forma de mirar y sentir los horros.

Un viaxe al corazón d’Asturies que nos avera al desconocíu mundu del horru asturianu

En cada capítulu, ‘L’horru’ percuerre un sieglu na historia d’Asturies al traviés de los sos horros y paneres, del sieglu XVI a anguaño. Na autocaravana del periodista y director Jaime Santos percorreremos tola xeografía d’Asturies pa ver cómo se construyen y cómo se treslladen los horros, la so evolución nos sieglos y la so constante adaptación a les necesidaes de cada época.



» ASOCIACIÓN DE AMIGOS DEL HÓRREO ASTURIANO»