A partir del mes de payares, en clas de Llingua Asturiana trabayaremos con testos tornaos al Asturianu de temática cultural y basáos, mayoritariamente, en Contenidos Curriculares de Cultura Asturiana, ya que son un puntu d´alcuentru ente les dos materies, Llingua y Cultura. L´actual situación por culpa de la pandemia oblíganos a compartir espaciu y recursos, ensin qu´ello suponga perda dalguna de derechos del alumnáu de Llingua en pro del restu de falantes en castellan. Esta mayesta de Llingua sigui comprometida dafechu cola materia qu´imparte y en nengún momentu demostró otra postura. Más aún, durante tol confinamientu apurrió tarees a los escolinos en Llingua Asturiana (VER).

Mientres los meses de xunetu, agostu y setiembre dedicose a copiar y caltener la totalidá del material publicáu na antigua plataforma Educastur Blog ( dende marzu al 5 de payares) y treslladala a la nueva, Edublog, arriqueciéndola con más recursos online d´interes…

De xacíu sobra dicir que queda totalmente prohibida la reprodución y publicación de conteníos y recursos ufiertaos al alumnáu al traviés d’esti blogue educativu (destináu puramente para l’alumnáu de Llingua de l’aula d´Isa Lobo) en redes sociales y a persones ayenes al Colexu P. Carmen Ruiz-Tilve d’Uviéu). La dirección web del Aula d´Isa Lobo (https://edublog.educastur.es/ixuxullingua) y  la del Blogue de Llectures n´asturianu (https://edublog.educastur.es/ixuxu), son de calter priváu y compartíes única y puramente col alumnáu y les familes del centru, nun dando permisu dalgunu para cualesquier otra cosa.


Sesión 05: La Sidra asturiana

«La  sidra asturiana»


SESIÓN  4: Selmana del 26-30  d´OCHOBRE 2020


SESIÓN  3: Selmana del 19-23  d´OCHOBRE 2020


SESIÓN  2: Selmana del 12-16  d´OCHOBRE 2020


SESIÓN  1: Selmana del 5-9 d´OCHOBRE 2020