Asturies refuerza la so estratexa de internacionalización turística con operadores belgues especializaos en naturaleza. Nueve turoperadores del país percuerren los principales recursos de la comunidá, dientro de la estratexa de promoción en mercaos europeos con conexón aérea directa. Más de 22.000 viaxeros belgues visitaron el Principáu en 2024, un 3,4% más que l’añu anterior.
- Fonte: Actualidá Asturies /
Asturies refuerza la so proyección internacional como destín de naturaleza y cultura cola visita de nueve operadores turísticos belgues especializaos nesti segmentu. Mientres cuatro díes, los profesionales percorrieron dalgunos de los principales espacios naturales y urbanos de la comunidá, n’una acción coordinada cola Oficina Española de Turismu en Bruxeles.
La iniciativa forma parte de la estratexa del Gobiernu del Principáu para consolidar Asturies como destín de referencia en mercaos europeos con conexón aérea directa, como Bélxica, un país que cada vez apurre más turistes a la comunidá. Según datos del Institutu Nacional d’Estadística (INE), más de 22.000 viaxeros belgues visitaron Asturies en 2024, lo que supon una medría del 3,4% respectu al añu anterior.
El programa de visites dexó a el operadores conocer enclaves emblemáticos como’l Parque Nacional de los Picos d’Europa, la Reserva de la Biosfera de Redes o puntos singulares de la mariña occidental. Coles mesmes, tuvieron ocasión d’afayar la ufierta cultural y urbano d’Uviéu. Asina se destacó la cercanía ente les redolaes naturales y les ciudaes, unu de los curiosos diferenciales d’Asturies.
La conectividá aérea foi unu de los aspeutos valoraos polos participantes. La ufierta de trés vuelos selmanales directos ente Bruxeles y Asturies facilita la comercialización de paquetes turísticos n’orixe y refuerza les posibilidaes de captación de visitantes internacionales.
Como zarru de la so estancia, el operadores caltuvieron un alcuentru de trabayu con representantes de la Mesa de Turismu Rural y axentes turísticos d’Asturies, col fin d’avanzar en futures collaboraciones comerciales y ampliar la presencia de la comunidá nos catálogos de viaxes belgues.
Con acciones como esta, el Principáu reafita’l so compromisu con un modelu turísticu sostenible, empobináu escontra un moldio de viaxeros que busquen autenticidá, naturaleza y cultura, y qu’atopa na comunidá xuna propuesta diferencial dientro del panorama européu.


