Fueyes d’Acanto

¿Quieres recibir contenido sobre arte, cultura y patrimonio?
Web ►
https://www.hojasdeacanto.com
Instagram ►
https://www.instagram.com/hojasdeacanto/
Facebook ►
https://www.facebook.com/hojasdeacanto/
Twitter ►
https://www.twitter.com/hojasdeacanto/
Contacto ► info.hojasdeacanto@gmail.com Lucía Montejo


Radio: Sentir Asturies y Desayuno con Liantes

/


Mujeres artistas: https://cutt.ly/BxTCC6a
Las monjas pintoras en la Edad Media:
https://cutt.ly/ixTC2zY
El autorretrato de Claricia:
https://cutt.ly/9xT0jeV
Plinio y las artistas en la Antigüedad:
https://cutt.ly/gcD7jlA


Hasta va pocu, los científicos pensaben que’l Homo Sapiens yera l’únicu homínidu con la capacidá de falar. Agora sabemos que nun ye asina. ¡Equí te lo explicamos!


Al igual que n’otros períodos históricos, na Edá Media les muyeres tamién participaron de la creación artística. Equí falamos de les monxes artistes.


Nel programa anterior falamos sobre cómo, durante la Edá Media, numeroses muyeres trabayaron faciendo ilustraciones ya miniatures nos códices. Claricia ye otru exemplu.


¿Ónde tán les muyeres artistes na Hestoria del arte? ¿Nun hubo grandes creadores a lo llargo de la Hestoria? Pintores, escultores, arquitectes… Equí falámosvos de toes elles.


La exposición «Pasiones mitológicas» del Museo del Prado reúne una importante muestra de obras de algunos de los más importantes artistas de todos los tiempos: Rubens, Velázquez, Tiziano, etc.

Sin embargo, y a pesar de su interés histórico y artístico, las narrativas que plantea la institución para acercarse a dichas obras han causado cierta polémica, en la misma línea que su exposición anterior, «Invitadas». Aquí hablamos de ello.


Desde Hojas de acanto colaboramos con la Plataforma La Roldana, trabajando por la inclusión de mujeres artistas en los currículos de Historia del arte del Bachillerato. En esta entrevista en el programa Asturias hoy (informativo matinal de la radio pública asturiana), explicamos en qué consiste la iniciativa, sus objetivos y la relevancia social de la misma.


Descubiertos nuevos rollos de Qumrán o manuscritos del Mar Muertu nel desiertu de Xudea.


En las fuentes clásicas existen referencias sobradas a la participación de las mujeres en la creación artística. Junto con un elenco de nombres de artistas, Plinio el Viejo nos habla también del mito clásico acerca del origen de la pintura.


Un sieglu dempués, los baños de García Jofre de Sevilla salen a la lluz pero… ¿podemos falar de «descubrimientu»? Foto: Paco Puentes, El País.


Un grupu de arqueólogos españoles llideráu por Rafael Hifalgo Prieto, de la Universidá Pablo Olavide de Sevilla, fizo un descubrimientu único nel mundiu: un triclinum acuáticu.


El 10 de febreru de 1929 entamó la Lliga española de fútbol cola so primer xornada.


Un estudiu arqueolóxicu nos muestra cómo les condiciones de vida venceyaes al nivel económicu influyen na esperanza de vida.


¿Funciona la propaganda política nos réximes autoritarios?