Publicado en Festivales

El festival LINK abre les sos puertes n’Uviéu

➡️ https://mrf.lu/2Q45y/ Para mayores y pequeños: el festival LINK abre les sos puertes n’Uviéu. la llimpieza que retrasó un día’l so entamu por cuenta de los estragos de la nube. La Vega yá recibe ensame de visitantes. El Comercio /
La edición más comprometida del certame celébrase na fábrica de La Vega. N’Uviéu, esta mañana abrió les sos puertes el festival Link, un día dempués de lo previsto, dempués de quedar inundada la nave principal de la fábrica de La Vega pola intensa tormenta del xueves. Ye la edición más comprometida del certame, na que los artistes traten temes tan reales como l’alzhéimer o’l problema de la vivienda, al traviés de seis esperiencies de realidá virtual o inmersiva.

Coles pa entrar a un Link que nun algamó parar una tormenta tan fuerte como les esperiencies que propón. Un festival que convida a poner gafes de realidá virtual pa conocer otra realidá más real y cruel como la demencia. Gafes pa buscar habitación d’alquiler a precios abusivos nun mundu postapocalípticu, o non tanto.

Arte pa sobrevivir nuna cárcel de redes sociales onde tamos vixilaos permanentemente, escaeciendo raigaños y pasaos industriales, como recuerda l’asturiana Alba Matilla.

Un mundu en constante cambéu y fráxil equilibriu que puen esfrutar en la fábrica de La Vega.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu