Publicado en Deportes

Iyana Martín, el futuru del baloncestu asturiano

Iyana Martín, el futuru yá ta equí y avisa de que’l bronce Mundial solo foi «una carta de presentación». La uvieina, nel meyor quintetu del Mundial, ‘arguyosa’ de que se diera muncha visibilidá al baloncestu femenino y siguiérennos tantes persones’. LNE

Iyana Martín (Uviéu, 2006) aterrizó ayeri en Madrid en llogrando’l pasáu domingu la medaya de bronce cola selección española nel Mundial de Berlín y facer cola sorrisa que lu acompañó mientres tol tornéu.

La so allegría, la so desparpajo, la so forma de xugar y de competir convirtiéronse na imaxe d’una xeneración de xugadores que, por talentu y cualidaes, aspira a siguir dando allegríes a los aficionaos.

La mesma asturiana aseguró namás llegar qu’a esti grupu quédenlu munches páxines por escribir: «Esta medaya ye la carta de presentación de lo que podemos faer y de la importancia del baloncestu femenino español nel mundu».

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu