RADIO

La ciencia del cuentu. Accede…

La ciencia nun ye un cuentu, pero pue cuntase. En esti casu, al traviés del xéneru radioteatru. ‘La ciencia del cuentu’ ufierta al escuchante la posibilidá d’afayar conceutos científicos, esfrutando de la diversión qu’ufre un rellatu de ficción sonora.

El conteníu de los rellatos orixinales va revelar nociones ya idees del ámbitu científico-filosóficu, rellacionaos con la ciencia ficción distópica. La intención ye combinar estos dos ingredientes: el audiodrama como vehículu formal y la divulgación científica en cuanto al conteníu (remanando siempres conceutos elementales y fácilmente comprensibles pa tolos públicos).


Sentir Asturies. Accede

A partir del 9 de Febreru

Magacín de la RPA presentáu por Arantxa Margolles ya Inaciu Galán.

¿Cuándo? >>> Los martes y miércoles de 23:30 a 00:30 na RPA.

¿Ónde? >>> Busca la frecuencia de la to zona o siéntinos na web de RTPA.

SENTIR ASTURIES ye un programa fechu por xente mozo, que nun escaez por ello la relevancia de la esperiencia, col asturianu como idioma vehicular y plantegáu non solo pa falar d’Asturies, sinón pa falar de tolo qu’esmolez ya importa al oyente, pero dende Asturies: l’actualidá, la cultura, la ciencia y l’ociu; l’alderique políticu y social. Y too con munchu humor, que nun quier dicir falta de seriedá: los collaboradores son espertos y bonos divulgadores al empar, respetaos nos sos ámbitos pero que tamién van saber llegar al oyente na so casa de forma amena y divertida. ¿Apúnteste a siguilos?