Publicado en Uviéu2031

Proyectos de «Pequenes Acciones pola Amabilidá»

Uviéu 2031 abre la convocatoria de Pequenes Acciones pola Amabilidá para escoyer hasta 12 propuestes d’artistes y colectivos de toa Asturies, que se van desenvolver xuntu al alumnáu de los centros educativos d’Uviéu ente ochobre y avientu de 2026.

La convocatoria dirixir a ceadores y ceadores de cualquier disciplina artística y da continuidá al trabayu empecipiáu’l pasáu cursu cola Marcha pola Amabilidá, na que participaron más de 2.500 neños y neñes de 34 centros educativos d’Uviéu. BASES

Con Pequenes Acciones pola Amabilidá queremos dir un pasu más allá, impulsando nuevos procesos de creación compartida ente artistes y alumnáu.

Crear, pensar y participar. Les propuestes van poder utilizar dende les artes plástiques, música, danza, teatru a otres disciplines y tendrán de trabayar en redol a la Amabilidá como una forma d’escuchar, cooperar, convivir coles diferencies y construyir comunidá.

El proyectu busca amás estender l’actividá artística a distintos barrios y zones rurales del conceyu, creando espacios d’alcuentru y collaboración.

Búsquense artistes de toa Asturies. La convocatoria ta abierta a persones creadores, artistes y colectivos residentes en cualquier conceyu d’Asturies, independientemente de la so disciplina o trayectoria.

Cada proyectu va cuntar con un mínimu de cinco sesiones de trabayu y va rematar con una presentación final del procesu realizáu xuntu al centru educativu.

Cada artista va disponer d’un presupuestu máximu de 3.000 euros col fin de cubrir honorarios, materiales y demás costos del procesu.

 

 

Feches

 

📅 Apertura de la convocatoria pa la presentación de propuestes: del 11 d’agostu al 18 de setiembre de 2026.

🎨 Desenvolvimientu de les residencies: ente ochobre y avientu de 2026.

💶 Presupuestu máximu: 3.000 euros per artista.

📍 Ónde: centros educativos del conceyu d’Uviéu.

 

¿Tienes xuna propuesta? Queremos conocela.

 

Presenta’l to proyectu antes del 18 de setiembre de 2026 al traviés del formulariu de la convocatoria

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu