Las Ayalgas

Belmone de Miranda

Nel MUSÉU LES AYALGAS DE SILVIELLA recreamos el pasáu más cercanu por aciu los oxetos que pueden vese na nuesa esposición. Asina, na sala dedicada a la cocina tradicional puede vese l’escañu, les gamayeras, payetsas, fudres/odres, tambores d’amagostar, molinucos de rabilar y toa clase d’instrumentos domésticos. Y al empar retratamos la realidá más auténtica y xenuina de los nuesos pueblos na esposición Llabradores: la memoria de la tierra, como esta llariega fotografiada apocayá en Francos (Tinéu / Tinéu) por Jesús Suárez López.

Calca nel logo de facebook «F» pa ver les semeyes…

  • Web.
  • CAFETERIA: de martes a domingu (DE 8.00 a 20.00).
    MUSÉU: vienres, sábadu y domingu (mañanes 11.00 a 14.00 y tardes 15.00 a 20.00).

Libro: “Tesoros, Ayalgas y Chalgueiros: la fiebre del oro en Asturias”, que va sobre leyendas de tesoros ocultos y que podéis descargar (gratuitamente y por cortesía de su autor, Jesús Suárez López)

En el MUSEO LAS AYALGAS DE SILVIELLA recreamos el pasado más cercano mediante los objetos que se pueden ver en nuestra exposición. Así, en la sala dedicada a la cocina tradicional se puede ver el escaño, las gamayeras, payetsas, odres, tambores de asar castañas, molinillos de rabilar y toda clase de utensilios domésticos. Y a la vez retratamos la realidad más auténtica y genuina de nuestros pueblos en la exposición «Campesinas: la memoria de la tierra», como esta llariega fotografiada recientemente en Francos (Tineo / Tinéu) por Jesús Suárez López.
CAFETERIA: de martes a domingo (DE 8.00 a 20.00).
MUSEO: viernes, sábado y domingo (mañanas 11.00 a 14.00 y tardes 15.00 a 20.00).