Publicado en Paxarinos, Semeyes

Páxaros: Los chorlitejos grandes

Hai llugares onde’l tiempu ralentízase, onde’l vientu escribe nel sable de la sablera….. y l’únicu soníu qu’escuches ye la to respiración, les foles batiendo les roques y les nales de dalguna limícola cercana.
El golor a mar t’embriaga, estes solo, relaxáu, en curtiu va empezar una hestoria. La hestoria qu’acompaña a cada fotografía que realices.
Nun considero un cazador escorriendo a un suxetu…. sinón un atentu convidáu, reparando en silenciu y guardando el ritmu de la mañana mesma. Los chorlitejos grandes, esos desconocíos polo comunes que son, pero que cooperen col fotógrafu como’l que más por cuenta del so grau d’enfotu.
El «Pedreru» esi rincón onde los suaños faen realidá, onde atopo la paz y tranquilidá que dacuando se precisa y onde esfruto cada vez que lo visito.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu