Publicado en Mazcaraes

Asturies diviértese entre guilandeiros y sidros.

Tinéu’l sábadu y Bimenes el domingu van acoyer los desfiles y actuaciones de dos tales mazcaraes. El Comercio /Sidros y Comedies de Valdesoto Los Guilandeiros de Tinéu percuerren les cais de Vil.latresmil. Una tradición que pon en valir les mazcaraes d’iviernu.

✨El presidente del Principáu d’Asturies, Adrián Barbón, participó güei na celebración del Domingu de Sidros y Comedies 🎭, una cita imprescindible del nuesu calendariu cultural y uno de les espresiones más singulares del iviernu asturianu. Esta fiesta combina tradición, identidá y comunidá. Un alcuentru que pon en valor el trabayu de quien caltienen viva esta manifestación ancestral. 🍏🥁

Los Guilandeiros de Tinéu escoyeron el pueblu de Vil.latresmil pa dar rienda suelta a los tradicionales personaxes: la dama y el galán, l’osu, el diañu, los xamasqueiros, el ciegu o’l médicu.

Fai 15 años que Tinéu recuperó esta tradición que yá suma una trentena de participantes. Ellos mesmos igüen disfraz y mázcares pa percorrer les cais del pueblu.

L’oxetivu ye siguir creciendo pa caltener y reforzar esta tradición de los Guilandeiros.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu