Fonte: LNE /
La indignación de los profes asturianos visti de negru: la hestoria tres la camiseta que trunfa nes protestes. Convirtióse nun símbolu educativu de la nueche al día. La camiseta negra cola Cruz de la Victoria nel pechu qu’estos díes llucen el profesores nes sos protestes afara nes tiendes d’impresión asturianes: «Dalgunos lleven dos o trés para tener de ‘quita y pon’», dicen los comerciantes. Munchos docentes llevar inclusive a clase y otros llucir para pasiar o para dir a la compra. L’ésitu ye total.
La iniciativa surdió nun grupu de Telegram qu’una profesora creó va una selmanes y que a día de güei apigura a casi 2.000 docentes. Unu d’ellos foi quien propunxo lo de les camisetes negres «en señal de llutu pola enseñanza pública». Nesi momentu daquién intervieno: «Nun ta muerta, vamos lluchar». Y de ende que se añedir la Cruz de la Victoria nel centru, cola palabra «Educación» debaxo.
Otru de el profesores creó una imaxe qu’espublizó en forma de PDF por que cada unu pudiera descargala y llevala a distintos puntos d’impresión de testiles. Nel centru d’Uviéu, unu de los encargaos de la tienda Publimas Store siguía, a última hora de la tarde d’ayeri, estampando camisetes: «Acaba de dise un grupu de 15, y pela mañana tuvimos otru de 21, van viniendo porque se cuerre la voz», comentaba. Nel so casu, el preciu por unidá ye de 7,50 euros.
La mecánica ye siempres la mesma. Nel local «reature Personalización y Diseñu espliquen que los docentes van con lápices de memoria o los unvien al corréu la imaxe y ellos encárguense d’afiguralo na camiseta negra, na talla solicitada. «La selmana pasada vinieron un par d’ellos y dende entós tolos díes faemos unes cuantes», comenten.
Los precios bazcuyen dende los 5 euros en La Pola Llaviana a los 15 en dalgún de los puntos de Xixón. Y vender comercios locales que se tán beneficiando d’una moda» que corrió como la pólvora polos colexos de la rexón. «Non solo son les que se lleven pa ellos, tamién suelen mercar pa los sos fíos o les sos pareyes», espliquen los comerciantes. Amás, en dellos centros, grupos de docentes decidieron apurrir ellos mesmos les camisetes a los sos compañeros previu pagu–.
Pol grupu de Telegram tamién s’unvien mensaxes encamentando los llugares más baratos o los que les preparar con mayor rapidez. Tou por una indumentaria que va pasar a la hestoria por ser el símbolu d’una llucha qu’inda non se sabe cuántos díes va durar, pero de la que tán siendo partes alumnos, families, profesores… Y tamién, empresarios del testil.

