Los asturianos y les asturianes cunten con más de 18.000 contenedores de reciclaxe mariellos, azules, verdes y marrones de Cogersa; al pie de 20 puntos llimpios y 23 árees d’aportación d’avolumaos. Servicios que lleguen a tol territoriu rexonal para facilitar la participación na recoyida separada de borrafes municipales.
El 17 de mayu celebra’l Día Mundial del Reciclaxe pa concenciar a la población sobro la importancia de tratar les borrafes como correspuenden pa protexer el mediu ambiente. N’Asturies, COGERSA: Consorciu para la Xestión de los Residuos Sólidos d’Asturies. Wiki
Trátase d’amenorgar el volume de les borrafes xeneraes y embrivir la nuesa buelga de carbonu. Puede resumise na riegla de les trés erres: Amenorgar (Cuando faigamos la compra, intentar adquirir productos a granel, que tengan el mínimu envasáu posible. A ser posible, nengunu. Usa bolses de tela), Reutilizar (Dar una nueva vida a les coses que yá non nos sirven. Antes de tirales a la basura, piensa que pueden sirvite pa otra cosa: botelles, bolses y caxes de cartón pueden tener dellos usos y sirvir como maceteros, pa decoración, construyir coses, etc. y Reciclar (La mayoría de materiales qu’utilizamos pueden reciclase.
Esto depende de les instituciones y de nós mesmos. Por casu, el reciclaje de 1.000 kg de papel salva la vida de 17 árboles).
Si tienes que tirar dixebra les borrafes y deposítalos nel contenedor correspondiente:
- Contenedor azul: Papel y cartón.
- Contenedor mariellu: Envases (botelles, bolses, llates) Llimpia antes los envases y, no posible, entartállalos pa menguar el so volume.
- Contenedor verde claru: Vidriu. Llimpia antes los envases y quita les tapes.
- Contenedor verde escuru: Restu de residuos: materia orgánico.
Cada contribución, por pequeña que sía, ayudó y va siguir faciéndolo, yá que xuntos lluchamos por amenorgar la contaminación global pa un futuru sostenible.






