Publicado en Circu

El «Circo del Sol» desata la llocura en Xixón

El nuevu espectáculu del Circu del Sol desamarra la llocura en Xixón el día del so estrenu: una ovación de más de 2.000 almes. «Kurios», qu’escosó localidaes, conxeló’l tiempu nel aplausu con una función qu’apuesta tou al plasmu.

Galería semeyes LNE /

Tamién hubo sorpresa, col Sr. Microcosmos y la so compañera, la pequeña Mademoiselle Lili, que surdió de dientro del so bombu. La famosa mano mecánica nun se fixo esperar con un númberu nel que cuatro contorsionistes amarutaes de seres acuáticos fixeron figures individuales y grupales entá desconocíes nos trataos de biomecánica humana.

Los númberos. Con tou, la xente taba yá soriella polos númberos que taben por venir. L’espectáculu arrincó con una escena coral que dexó clara la estética de «Kurios», que aúna lo «steampunk» y lo circense tradicional.

Y un tren infinitu de que la so compuerta salió tol elencu para dar la bienvenida con un númberu musical qu’abrió boca y convirtió l’escenariu no que reflexa, un llaboratoriu d’idees imposibles. La referencia al viaxe vital y a lo que cada unu lleva en «la so maleta» foi recurrente mientres l’espectáculu y dio pasu al primer númberu, porque d’una valija de ropa xigante apaecieron dos acróbates.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu