La ponte ferroviaria sobro’l ríu Chenab, nel Estáu indiu de Jammu y Caxmir. / ArcelorMittal
LNE /
La ponte ferroviaria más altu del mundu, na India, lleva unos raíles especiales que fueron fabricaos por ArcelorMittal n’Asturies. El xigante metalúrxicu abasteció dende Xixón infraestructura a la nueva llínea de tren de Caxmir, qu’inclúi un pasu eleváu asitiáu a 1.315 metros d’altitú. LNE /
L’espectacular nueva ponte ferroviaria de Chenab, nel norte de la India, ye’l más altu del mundu y sobro él hanse instaláu raíles especiales fabricaos por ArcelorMittal nel tren de carril de Xixón y desenvueltos nel centru d’I+D+i d’Avilés. La India, con una importante rede ferroviaria n’espansión, ta convirtiéndose nun bon veceru de la siderurxa asturiana, qu’asumió un importante retu con esti últimu encargu.
El primer ministru indiu, Narendra Modi, inauguró apocayá’l nuevu enllaz ferroviariu Udhampur–Srinagar–Baramulla, un trazáu de 272 kilómetros que marca un finxu importante na integración del estáu de Jammu y Caxmir col restu de la India. Amás, foi unu de los proyectos d’infraestructura más ambiciosos y téunicamente esixentes de la India y cuntó con una destacada participación asturiana.
India abre un nuevu tramu d’alta velocidá con raíles de Xixón
La multinacional ArcelorMittal foi escoyida pal suministru de raíles del tramu Katra–Dharam y la fabricación llevaose a cabu nel tren carril de Xixón a partir d’aceru fabricáu na factoría siderúrxica asturiana. Dende Xixón unviaron los raíles pa esta espectacular llínea diseñada pa conectar el valle de Caxmir coles enllanaes indies.
El trazáu ferroviariu pasa abargana del cordal del Himalaya y traviesa fondos escobios, pindios pronunciaes y terrenes d’alta actividá sísmica. Construyir un ferrocarril nesta redolada esixó non solo visión y determinación, tamién materiales de primera clase ya inxeniería de precisión, como la ponte Anji Khad, la primer ponte ferroviaria atirantado de la India, o la ponte de Chenab. Esta última estructura d’aceru y formigón tien 1.315 metros de llargor, pero destaca, sobremanera, por ser la ponte ferroviaria y la ponte d’arcu col vanu más altu del mundu. Dende’l llechu del ríu *Chenab hasta’l tableru de la ponte hai xuna distancia de 359 metros, un récord de vértigu.
Al tratase d’un trazáu ferroviariu non convencional, la llínea precisaba materiales especiales pa la so construcción, incluyíos los raíles. Fuentes d’ArcelorMittal destacaron que la redolada del tramu Katra-Dharam riquía materiales que soportaren variaciones estremes de temperatura, tensiones mecániques y cargues elevaes per exa. Por esi motivu optose pol suministru de carriles de cabeza endurecida, xuna variedá reconocida pola so alta durabilidá y resistencia a la gastadura y que foi desenvuelta nel centru mundial d’I+D+i d’ArcelorMittal n’Avilés, onde ta centralizáu’l desenvolvimientu de nuevos raíles de la multinacional a nivel global.
La India convirtióse nun veceru asiduo de tren de carril de Xixón. Nos últimos años, ArcelorMittal suministró dende Asturies más de 22.000 tonelaes de carril pal nuevu corredor d’alta velocidá entre Delhi y Meerut. Esti contratu superó los 18,4 millones d’euros y ArcelorMittal Asturies consiguiolo nun concursu internacional frente a otros grandes productores de carril como Mitsui, East *Metals, Voestalpine o Jindal Steel, qu’inclusive produz rieles na mesma India.
Les entregues pa esti proyectu #partir nun periodu de 24 meses estremaes en cuatro llotes. Dende Asturies unviaron les 22.000 tonelaes de carril per barcu al puertu indiu de Munda y dende ellí los raíles fueron tresportaos en camión a los depósitos del veceru.
El primer tren rápidu de la India yá se mueve sobro raíles de Xixón
