El 23 d’agostu celebramos el Día Internacional del Hashtag, tamién llamáu etiqueta o almadina. Ye esi símbolu que tantu usamos en RRSS delantre d’una o delles palabres encadenaes que son la clave para falar d’una tema concreta.
Foi instauráu en 2018 para reconocer l’impactu del símbolu na comunicación global. La so primer apaición en redes asocedió en 2007, cuando Chris Messina propúsolu en Twitter para entamar conversaciones con #barcamp.
El numberal (nome usáu n’Arxentina, Colombia y Uruguai) o l’almadina (nome usáu n’España) ye’l símbolu #, consistente en dos segmentos de recta similares, paralelos y casi verticales, cruciaos por otros dos que son más curtios, similares, paralelos y horizontales. Por usase en dellos países y ámbitos para indicar cifres, tamién se llama signu de númberu y cardinal. Amás, pola so #paecencia al tableru del xuego trés en llínea, tamién se llama michi, tatetí, tresenlínea, gatu y vieya.
- En la web es el ancla que aparece en algunos hiperenlaces del lenguaje HTML, que sirve para llegar a un apartado de una página (por ejemplo Almohadilla#Usos lleva al apartado «Usos» de la página del artículo «Almohadilla»).
Llegó para quedase. Odiáu y queríu en partes iguales, l’hashtag o “etiqueta” introducióse de llenu na cultura popular dixital. Diose a conocer en 2007, desque’l padre del hashtag, Chris Messina, twitteó lo siguiente un 23 d’agostu: “How do you feel about using # (pound) for groups. As in #barcamp [msg]?”
Primeros pasos del hashtag. El símbolu del hashtag que toos usamos con mayor o menor frecuencia (#), tamién conocíu por almadina o numberal, empezó a utilizase nel mundu de la informática y la telefonía móvil. Nada o pocu tenía que ver el so usu en programación comparándolo col actual, pero sí yera similar al que s’emplegaba dientro de les relaciones sociales que s’establecíen tres la pantalla.
No dixital emplegábase para denominar a les distintes canales de los chats como una forma de poner orde nel caos. Lo cierto ye que, nes redes d’IRC yá s’utilizaba para clasificar grupos o temes, usu qu’inspiró a Chris Messina, conocíu por diseñar la esperiencia d’usuariu en Google y ser fiel usuariu d’esti primera chat para falar en tiempu real.

