Los 5 meyores episodios de ‘Bluey’ para entender el mayor fenómenu de la cultura pop infantil del sieglu. Escoyemos lo meyor de los 154 capítulos de ‘Bluey’ por que ríes, llores y te namores d’una serie que quiciabes creyisti que nun yera para ti. Espinof /
‘Bluey’ ye muncho más qu’una simple perrina azul de dibuxos: ye toa una relixón. Bastante ye que, la serie foi la más vista en tol mundu de too 2024, atropando más de 50.000 millones de minutos (por ponelo n’una cifra más impresionante: 95.064 años), una cifra que va d’acordies colo que llevamos de 2025. Anque nun haya nuevos episodios dende va un tiempu, pocu importa: ¡Ye una serie infantil que los padres tamién pueden ver con gustu!
En ‘Bluey’ vas atopate con una serie risondera, emotiva y que nun trata al espectador como si fuera fatu. Te va faer sentir bien. Y, por qué non, vas llorar bastante.
5: El güelu
4: Camping
3: El cuartu/habitación
2: Hora de dormir
1: El cartelu
Los episodios de ‘Bluey’ duren menos de diez minutos, pero, a puntu de terminar la serie, decidieron faer daqué totalmente distinta: ‘El cartelu’ dura media hora y ye un episodiu increíble sobro decisiones familiares, dexalo tou tras, perder a les persones que más quies, despidite mirando tras, penate de too.





