Educación subvenciona 107 proyectos d’innovación pedagóxica para tresformar l’aprendizaxe y amenorgar el fracasu escolar. La conseyería concede trés ayudes más qu’en 2024, añu nel que’l númberu de centros beneficiarios aumentó casi un 26%. La partida caltiense en 500.000 euros, partíos de forma proporcional ente les redes público y alcordao. Actualidá
La Conseyería d’Educación va subvencionar 107 proyectos d’innovación pedagóxica dientro de la convocatoria d’ayudes p’anguaño lectivu, trés más que’l cursu anterior, nel que se produció una medría de beneficiarios de casi’l 26%. Del total de propuestes, 92 asignaranse a centros d’enseñanza públicos y les otres 15, a los colexos alcordaos que se presentaron.
Estes ayudes sofiten el tresformamientu pedagóxicu de los procesos d’enseñanza-aprendizaje nos centros d’enseñanza, al traviés de la innovación educativa, pa favorecer l’ésitu académicu y amenorgar les tases d’abandonu tempranu y de fracasu escolar.
La comisión de valoración realizó esta selección ente los 124 proyectos presentaos a la convocatoria pa centros docentes sosteníos con fondos públicos.
La partida económica xube a 500.000 euros, la mesma cantidá que l’añu anterior. Una edición más, la repartida realizarase de manera proporcional a la representatividá de cada rede nel sistema educativu asturianu. L’abonu de les subvenciones y les tresferencies va realizase en dos añalidaes: 370.000 euros anguaño y 130.000 en 2026.
Per segundu añu consecutivu, la convocatoria establez una única categoría pa fomentar la creatividá y la transversalidad de los proyectos. Tamién se valoraron dalgunos de los conteníos nucleares de la nueva llei educativa, como la inclusión, la sostenibilidá, la educación competencial o la coeducación.
Los proyectos, ellaboraos polos equipos docentes, tienen d’arreyar a más de la metá del alumnáu del centru, amás de ser orixinales, sostenibles y vidables técnica y económicamente.
