Güei camudamos la mirada habitual sobro les nueses ciudaes y provincies pa mirar más allá. En concretu, escontra esi Mediterráneu que nos xune con Palestina. Y non solo la mirada, tamién la cabecera pa xunir per un día a más de 25 proyectos partíos por tol estáu y tamién d’otros puntos d’Europa.
L’oxetivu ye claru: anubrir les redes y medios, como agora mesmu ta facer la flota escontra la mariña de Gaza, con una única portada compartida, una mesma publicación que resone lo más fuerte posible y encruz les agües con un berru de dolor, de denuncia, de rabia pero tamién d’esperanza.
Por eso cuntemos con Chema Peral, pol so compromisu cola causa palestina y pol sentimientu que tresmiten les sos ilustraciones.
Güei camudamos el nuesu nome por The Palestinian, pa pidir altu y claro: el fin del xenocidiu y una Palestina llibre.
El sofitu moral ye vital pero si quies dir más allá puedes faete con esta llámina en: (https://factoriaculturalmartinez.com/producto/1-the-palestinian-chema-peral/) onde vamos donar tolos beneficios a la UNRWA (Axencia de Naciones Xuníes para la población abelugada de Palestina n’Oriente Próximu).
