Una menada de delfines mulares ‘bailla’ al son de les foles en Salinas. Un pescador profesional con embarcación en Cuideiru, Pablo Álvarez, documentó l’afayu. LNE
Una menada de delfines mulares pudiéronse ver al altor de la sablera de Salinas. Pablo Álvarez Pérez, pescador profesional con una embarcación de Cuideiru, foi quien grabó les imaxes del momentu. Nel vídeu puede vese hasta media docena de delfines, pero calcúlase qu’hai ente 20 y 25.
Va tiempu que nun se tenía noticia de tan abondosa presencia de estos mamíferos nel arenal castrillonense. Foi va diez años cuando un grupu de más d’una docena de delfines rexuntó mientres toa xuna xornada a decenes de curiosos que s’averaron al paséu marítimu de Salinas pa contemplar l’espectáculu de los cetáceos.
Naquel momentu los delfines fueron columbraos a primeres hores de la mañana y siguieron retozando a la fin de la tarde, inclusive a pocos metros de los surfistas qu’intentaben coyer foles nun día de mar n’aselu y cola agua a una temperatura nidio, yá que nun superó entós los 18 graos.
Los espertos señalen que los delfines mulares suelen averase a la mariña na seronda y tamién a principiu de branu. Son bien sociables y los bañistes y surfistes nun cuerren nengún peligru, añeden los especialistes en fauna marina. Amás, saben evitar los barcos si los atopen nel so camín.
