Esta irrupción va traer consigo xuna cayida sópita de les temperatures y l’apaición de nevaes en bona parte de la metá norte. #Tratar del primer episodiu fríu de valumbu de la temporada, con característiques propies del iviernu meteorolóxicu.
Esa marcha de Claudia va abrir la puerta a un cambéu radical na configuración atmosférica, preparando’l terrén pa la entrada d’aire muncho más frío y l’esbarrumbe térmicu que va marcar la segunda metá de la selmana.
Llega aire bien frío d’orixe árticu Una vegada que Claudia nos abandone, una dorsal anticiclónica bien robusta va empezar a alzase y a ocupar bona parte del Atlánticu, impulsando’l descensu escontra llatitúes más baxes d’una vaguada bien fonda cargada d’aire ártico o polar.
Nel casu del ECMWF, la vaguada moveríase progresivamente escontra l’este en afitándose sobro la península, xenerando un esbarrumbe sópitu de les temperatures, la entrada de fluxu húmedo de norte y una inestabilidá más acusada na metá septentrional de la península y Baleares.
Esti patrón favorecería nevaes xeneralizaes nos sistemes montascosos del norte y nordés. Mientres la mañana del xueves la cota empezaría ente los 1200 y 1500 metros, pero diría baxando con rapidez hasta asitiase en redol a 600 y 700 metros nel nordés del pandu sur y n’amplies zones de la metá norte.
¿Ónde podría nevar ente’l xueves y el vienres? Coles últimes actualizaciones del modelu européu, les nevaes seríen especialmente notables nel Cordal Cantábricu, Pirineos, esti de Castiella y Llión, Navarra, La Rioxa, País Vascu, Cantabria y Asturies.
Nestes árees, mientres la madrugada del xueves al vienres, la cota podría esbarrumbase hasta los 200 o 300 metros. Si la irrupción fría llegara con mayor intensidá, nun puede refugase nieve a nivel del mar en zones del Cantábricu ya inclusive en zones baxes del este de Cataluña, especialmente en Girona y zones altes de Barcelona.



