Asina se va estender la masa de nieve por tola Península cola llegada de la umbada Francis, según el modelu GFS. Predicción d’acumuladures de nieve pal 6 de xineru de 2026 n’España según el modelu GFS. Meteociel.fr
A partir del primer sábadu del añu, el 3 de xineru, la plenitú de la umbada Francis y el choque de mases d’aire sobro la Península aumenta la mira de que se desenvuelvan agües intenses y, dáu’l fríu intenso, nevaes en cotes especialmente baxes.
Precisamente, yá hai un modelu meteorolóxicu que preve grandes nevaes na mayor parte d’España: trátase del modelu estadounidense Global Forecast System (GFS), creáu y utilizáu pola Alministración Nacional Océanica y Atmosférica d’EEXX.
Na predicción d’esti modelu, publicada pol portal meteorolóxicu francés Meteociel.fr, espérase que, a partir del sábadu 3 de xineru y mientres dellos díes fórmense importantes acumuladures de nieve, primero na área del cordal Cantábricu y el norte del país, y dempués por prácticamente tol centru d’España.
Nel mapa del portal Meteociel.fr, apréciase, en tonos grises y azules, les árees nes que’l modelu GFS preve que se produzan acumuladures de nieve. Les árees azules son aquelles nes que podríen superar amliamente los 20 y hasta los 30 centímetros, lo que podría suponer amplies acumuladures de nieve pel centru penínsular que nun se rexistren dende la nevarada Filomena, nel añu 2021.



