El consumu de pornografía y el xuegu con dineru son problemes predominantemente masculinos; y l’usu compulsivu d’internet y de redes, mayoritariamente femeninos, según datos de la Conseyería de Salú sobro les adicciones ensin sustanza. LNE
N’Asturies moren unos 45.000 mozos na franxa de 14 a 18 años, y el so panorama d’adicciones a conductes deletéreas (lo que los espertos denominen adicciones comportamentales, non a sustances) ta encabezáu pola pornografía, a la que siguen les redes sociales, el consumu d’internet y, a bastante distancia, el xuegu con dineru.
Cada epígrafe tien los sos perfiles prevalentes. El consumu de pornografía y el xuegu con dineru son problemes predominantemente masculinos; y l’usu compulsivu d’internet y de redes, mayoritariamente femeninos.
