Publicado en Astronomía

¿Qué vamos ver nel cielu esta selmana?

IGN España 🔭 Mira escontra l’oeste tres la puesta de Sol esta selmana y vas ver a Venus asomar sobro l’horizonte. El brillosu planeta vieno pa quedase un tiempu, y va permanecer como lluceru de tarde hasta finales del branu. Adulces va averase primero a Mercuriu y depués a Saturno.

El cielu a l’amanecida perdió a los sos planetes, pero amuésanos dalgunes de les sos constelaciones más reconocibles. Mira escontra l’oeste y vas ver ensin dificultá a la sietestrellu. Si sigues con la vista nel arcu del so carru, vas llegar a la xigante colorada #Arturo na constelación del  #Boyero.

¿Qué ver nel cielu? Empecemos polos astros que van ser más difícil la so observación.

  • Marte y Mercuriu van surdir a l’amanecida, siendo bien complicáu’l poder ser reparaos.
  • Marte, per un sitiu, pola baxa situación nel horizonte y, por otru, pola evidente cercanía al Sol, namá si la climatoloxía acompaña va ser visible.
  • Mercuriu, per otru llau, va ser un retu entá mayor y mientres la primer metá del mes.
  • Saturno va ser perfectamente visible, pero mientres una media hora a partir de la puesta del Sol y aprosimao la primera quincena de mes.
  • Venus va ufiertanos un rangu d’observación paecíu al planeta anilláu: al ocaso del Sol y un períodu de tiempu similar.
  • Y Xúpiter nun va amosar nengún problema para la so observación, siendo perfectamente visible mientres tol mes.
  • Saturno y Venus, el domingu 8 y en redol a les 20 hores locales, van avanzar en pareya, con una separación d’en redol a 1º, ideal para una observación con prismáticos.

Yá podemos empezar a repasar nel cielu les constelaciones típiques de la primavera: Lleo, Cáncer, Bootes o Virgo, cuidao que el día 20, a les 15 hores y 46 minutos, va ser el momentu esactu de la entrada de la nueva estación.

#IGNSpain #CNIG #Astronomía #RealObservatorioMadrid #ROM @transportesgob

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu