Publicado en InformáTICa

Suecia ta recuperando’l valor de los llibros físicos, la llectura tradicional y l’escritura a mano.

🇸🇪 Nos últimos años, Suecia empecipió un viraje notable dientro del so sistema educativu: dempués d’una etapa de fuerte digitalización nes aules, el país ta recuperando’l valor de los llibros físicos, la llectura tradicional y l’escritura a mano.
El cambéu nun significa esaniciar por completu les pantalles, sinón permediar el so usu y amenorgar la so presencia nes edaes más tempranes, onde los especialistes amosaron esmolición pol impactu na comprensión llectora, l’atención y el desenvolvimientu d’habilidaes básiques.

El gobiernu suecu destinó fondos por que les escueles merquen más llibros de testu y materiales impresos, de la qu’impulsa más tiempu de llectura y menos tiempu frente a dispositivos.
Munchos docentes empezaron a llindar l’usu de tabletas y a reintroducir actividaes como tomar apuntes a mano, trabayar con cuadiernos y consultar enciclopedies y testos físicos. La decisión sofitar n’estudios que suxuren que los neños entienden meyor la información cuando la lleen en papel, y en señales de que la digitalización rápida non siempres traxo les resultancies esperaes.
Anque la tecnoloxía sigue teniendo un llugar na educación sueca, el país ta apostando por un modelu más equilibráu, onde lo dixital sía una ferramienta complementario y non el centru del aprendizaxe.
📚 Fonte: – «Sweden Education Shift: From Digital Learning to Pen and Paper», The Think Academy

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu