El cambéu nun significa esaniciar por completu les pantalles, sinón permediar el so usu y amenorgar la so presencia nes edaes más tempranes, onde los especialistes amosaron esmolición pol impactu na comprensión llectora, l’atención y el desenvolvimientu d’habilidaes básiques.
El gobiernu suecu destinó fondos por que les escueles merquen más llibros de testu y materiales impresos, de la qu’impulsa más tiempu de llectura y menos tiempu frente a dispositivos.
Munchos docentes empezaron a llindar l’usu de tabletas y a reintroducir actividaes como tomar apuntes a mano, trabayar con cuadiernos y consultar enciclopedies y testos físicos. La decisión sofitar n’estudios que suxuren que los neños entienden meyor la información cuando la lleen en papel, y en señales de que la digitalización rápida non siempres traxo les resultancies esperaes.
Anque la tecnoloxía sigue teniendo un llugar na educación sueca, el país ta apostando por un modelu más equilibráu, onde lo dixital sía una ferramienta complementario y non el centru del aprendizaxe.