El presidente del Principáu d’Asturies, Adrián Barbón, sumóse a la campaña para sofitar a esta villa. Como yá ye habitual dende fai más d’una década, dende 2013 más concretamente, la famosa marca de bombones Ferrero Rocher, llanzó la so campaña de Navidá na que s’escueye un pueblu d’España al traviés d’una encuesta por que la firma allumará mientres les feches navidiegues cola mítica decoración de diches feches. La Voz / https://www.instagram.com/ferrerorocher.es
Nesta edición, la empresa italiana adoptó un cambéu nos sos criterios y para esta primer selección decidió escoyer una localidá de caúna de les comunidaes autónomes que completen el nuesu país. Nel casu del Principáu, la villa que va representar a la comunidá va ser Cuideiru, unu de les urbes más turístiques y estétiques d’Asturies.
Dende Ferrero Rocher describen a esti pueblu como «un coloríu anfiteatru bañáu pel mar y atapeceres encendíos». La marca italiana destaca de Cuideiru «l’espectáculu de cases coloridas y descolgadas sobro’l mar y catalogáes «xoya escondida ente’l Cantábricu y los montes asturianos».
A la campaña por que la villa asturiana llévese esti premiu sumóse’l presidente del Principáu d’Asturies, Adrián Barbón. El de Llaviana empieza’l vídeu destacando la importancia de xunise con esti pueblu: «¡Mira que Cuideiru relluma! Pero, quier rellumar más nun concursu qu’entama Ferrero Rocher, por eso ye perimportante que los asturianos entornemos con ellos pa sofitar, pa dicir que sí, que Cuideiru tien de rellumar en toa España».
