Ripley agora ye una adolescente llista para encarar nuevos sentimientos. Por fin estrénase en cines ‘Del revés 2’. Sigue les aventures dende l’interior de la mente de la yá adolescente Riley a partir del 19 de xunu en cines.
Les vocecines dientro de la cabeza de Riley conocenla bien per dientro y per fora, pero’l próximu branu tou va camudar cuando Del revés 2 de Disney y Pixar introduza una nueva emoción: ansiedá. Según la directora de la película esti nuevu personaxe promete revolucionar les coses dientro de la see central. «Ansiedá, a la que pon voz Maya Hawke na versión orixinal, ye nueva nel equipu, pero nun ye de les que se queden en segundu planu». «Eso tien enforma sentíu si pensamos en términos de lo qu’asocede dientro de toes nueses mentes».
Fai yá 9 años llegaba a los cines de too el mundu xuna de les películes más emotives, valientes y emocionantes de la hestoria de l’animación. Nunca antes llevárase a la gran pantalla, d’una manera tan clara y evidente, el mundu de les emociones y cómo estes afecten a una neña. Y, sobremanera, que ye igual de válidu sentir tanto allegría como murnia.
Del revés trataba’l carrusel d’emociones d’una neña llamada Riley y de cómo esta tenía de xestionar l’apaición de sentimientos que nun son del tou prestosos, como la murnia. Precisamente, Allegría y Murnia yeren dos de los sentimientos sobro los que pivotaba una película inolvidable. Y agora, Riley yá ye una adolescente por derechu propiu y los sos sentimientos, si quepe, entá más griespos.
Cuatro nueves emociones que definen la pubertá.
. Nesta ocasión, díbamos acompañar a Riley na so dómina d’adolescente. La mesma actriz, mientres l’eventu, aseguraba que la cinta diba describir, na tradición de Disney y Pixar, “lo que siente una adolescente, eses nueves emociones qu’apaecen dientro d’una persona tan nueva”. Y añedía: “Del revés 2 va dir a un llugar más fondu, les coses nun son les mesmes que na primer parte tocantes a la intelixencia emocional”.
Efectivamente, vamos da-y la bienvenida a ‘nueves emociones’ que nun apaecíen na primera. Y les entrecomillamos porque, en realidá, de nueves tienen poco. Y ye que toos fuimos adolescentes. Ente estes nueves emociones destaquen Ansiedá, Vergüenza, Envidia o Ennui —esti postreru personaxe reflexa emociones como la apatía, la desidia o l’aburrición—. Tamos dafechu seguros de que les sentisti más d’una vegada.
El guión inclúi situaciones que toos vivimos y que nos recordarán a momentos qu’esperimentemos. Y ye que la vida ye un monte rusu d’emociones: caúnu de nós tuvo esperiencies distintes y convertímonos n’amigos, tenemos de trabayar xuntos… Un cientu d’emociones que nos dan la bienvenida al mundu adultu.
La vida ye asina. Tenemos De trepar de cutio con emociones que s’enfrenten ente sí; que dacuando nos ponen en situaciones incómodes. Pero n’otres, acompañen los momentos más felices de la nuesa vida. Riley agora ye toa una adolescente y empieza a sentise distinta.



