Publicado en Día de..., Sin categoría

Día Internacional de dir andando al colexu

El primer miércoles d’ochobre celebramos el Día Internacional de Dir Andando al Colexu, fecha creada nel añu 1997 cola cuenta de xenerar conciencia y sopelexar los beneficios de dir caminando al colexu. Gráficu

Esti enclín ye poco practicada n’Europa, una y bones la gran mayoría de los padres y representantes lleven a los sos fíos al colexu en coche, en tresporte escolar o públicu entá en distancies curties.

En tal sentíu, la Organización Mundial de la Salú (OMS) encamienta efectuar diariamente actividaes físiques moderaes a neños, neñes y adolescentes, con edaes entendíes ente los 5 y 17 años d’edá, cola cuenta de menguar los riesgos d’enfermedaes cróniques y prevenir la obesidá infantil.

Dalgunes de les desventaxes de llevar a los neños al colexu en coche son les siguientes:

  • Xenera contaminación ambiental, por cuenta de los gases tóxicos emitíos polos vehículos.
  • El fluxu vehicular xenera atascos, tráficu y conxestionamiento nes víes, causando estrés y ansiedá.
  • El baxu nivel d’actividá física contribúi a la medría de la obesidá infantil y otres enfermedaes.

De siguío mentamos dellos beneficios de dir andando al colexu:

  • Ameyora’l rendimientu académicu, una y bones los neños lleguen al colexu más despiertos y alertes.
  • Ameyora les habilidaes de razonamientu espacial.
  • Ameyora les relaciones sociales, el comportamientu, la participación y l’interacción con otres persones.
  • Amenorga’l estrés y aumenta la creatividá.
  • Refuerza la independencia, la seguridá en sí mesmos y el sentíu de pertenencia grupal.
  • Caminar constitúi un exerciciu cardiovascular qu’ameyora la salú y la condición física, menguando’l sedentarismu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *