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Les casi setecientes almes qu’ayeri enllenaron l’auditoriu principal que la Fundación Princesa d’Asturies fai brotar cada añu n’una de les naves de la fábrica d’armes de La Vega recibieron na entrada’l regalu d’una consumición y nes sos butaques el de ser dalgunes de les primeres nel mundu n’escuchar per primer vegada’l cantar que Sophie Auster escribió al so padre, l’escritor Paul Auster, una selmana antes de la so muerte.
«Blue Team», una alusión al términu familiar con que los Auster identificaben a la bona xente, llegó con una introducción senciello y sincero: «Esta ye pa mi pá» y con una interpretación crudo y precioso. El lounge-pop de la cantante de Brooklyn tresformóse ayeri nel que yera’l so cuartu conciertu na ciudá en balada jazzy con xustos xuegos vocales y enforma intimismu. Acompañada pola pianista Mary David la mayor parte del tiempu, interpretó vieyes y nuevos cantares. Entre tas últimes Auster dexó cayer delles de les que van componer el so nuevu discu,
«Milk for ulcers» («Lleche pa les úlceras», una chancia privada que vien ser daqué según sal a les feríes). A esi repertoriu pertenez la citada «Blue Team», pero tamién «Look what you llabre doing to me», primer single del discu que se llanza xusto dientro d’una selmana y qu’ayeri tamién foi primicia n’Uviéu. Sophie Auster, un conciertu pa tola familia.
Spencer Ostrander, y la madre de la cantante, Siri Hustvedt. / Irma Collín
La cantante incluyó composiciones de los sos anteriores discos, como «Let’s get lost» o «Little bird«, inspirada nos cuentos que la so madre lleía-y de pequeña.
La cantante salió al escenariu con camisa negra y traxe de lluces de chaqueta y pantalón. Fiebre del sábadu nueche pa cantares con otru tipu d’inspiración, salvu la versión de los «Bee Gees», qu’ella interpretó con muncha gesticulación. Porque Sophie Auster mueve les manos cuando canta como si fora a saca-y soníos a un theremin de los años 20, y daqué d’esi conxuru del pasáu, siquier na versión que s’escuchó ayeri, tien el so repertoriu. A arredondiar esa atmósfera clásica, vintage, ayudaron les imaxes que decoraben l’escenariu, dioramas d’un Nueva York caleidoscópico viraos al sepia y en negativu por onde desfilaron los rascacielos, les pontes y los caleyones traseros coles sos escaleres d’emerxencia. Con esos ropajes escénicos, el fríu propio de les naves de La Vega y el calor d’un públicu tan familiar qu’incluyó al so home, el fotógrafu Spencer Ostrander, y a la so madre, la escritora Siri Hustvedt, la cantante incluyó composiciones de los sos anteriores discos, como «Let’s get lost» o «Little bird», inspirada nos cuentos que la so madre lleía-y de pequeña.
Vencíos los nervios, confesó, na recta final quedóse sola cola guitarra y dexóse hasta equivocar y volver empezar. Depués tornó la pianista y la nueche acabó como empezara. Guapos cantares, confesiones íntimes y un públicu razonablemente satisfechu. Tocaba en casa y yá yera tarde.
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