Publicado en Sin categoría

Cinco mozos de distintos países formen la primer banda internacional creada dende la rede social favorita del Xen Z.

Sol títulu Xuntos sonamos más altu, Banco Santander llanzó a principios de branu una innovadora iniciativa musical diseñada especialmente para los GenZetas, que’l so oxetivu yera axuntar a nuevos talentos musicales d’Arxentina, Brasil, Chile, España, México, Portugal y Uruguai y ufierta-yos una oportunidá única: grabar unu cantar y un videuclip en Barcelona con profesionales de primer nivel. Los integrantes de la banda LoudT, nome escoyíu n’honor al hashtag que lo impulsó: Tejadaa (España), Yozi (México), Guadi (Uruguai), Onofre (Brasil) y Amor4 (Arxentina).

Col respaldu de TikTok como plataforma y de destacaos embaxadores musicales, como l’español Omar Montes, la cantante mexicana Duce María o’l raperu brasileñu Xamã, esti concursu pretende conectar con delles pasiones del Xen Z, como la música, la creatividá y la collaboración, y, de la mesma, reflexar el compromisu de la entidá financiera por sofitar a les nueves xeneraciones nos sos suaños y proyectos.

La música como idioma de los centennials. Si daqué define a esta xeneración, amás de ser la primera en crecer totalmente somorguiada na tecnoloxía dixital, ye que fixeron de les redes sociales la so principal vía d’espresión, especialmente TikTok, onde conformen el 60% de la so audiencia. Con más de 11 millones de vídeos xubíos al día, esta comunidá vive al ritmu de la música y ye una danzadera de cantares y artistes emerxentes escontra la fama global. Nun ye d’estrañar: cuando esta rede social china vio la lluz en 2016, el so nome yera Douyin, que vien traducise por daqué según “solmenar la música”. Esto ye, que foi escurrida precisamente para eso, para crear, editar y compartir pequenos vídeos musicales.

Sol hashtag #LouderTogether, Banco Santander esti branu fixo ecu d’esti enclín y llanzó una competición inédita na que miles de mozos artistes de siete países participaron coles mires de formar el primer grupu musical nacíu 100% en TikTok. Una iniciativa cola que la entidá demuestra’l so deséu de sofitar el talentu y ser un facilitador que dexe a los sos veceros -y non veceros- a entamar y escorrer los sos suaños. Tres dos intenses selmanes de propuestes creatives, escoyeren a los que seríen los integrantes de la banda LoudT, nome escoyíu n’honor al hashtag que lo impulsó tou: Tejadaa (España), Yozi (México), Guadi (Uruguai), Onofre (Brasil) y Amor4 (Arxentina).

Tejadaa, Amor4, Onofre, Yozi y Guady, integrantes
de la banda LoudT impulsada por Santander. @nilventura_@SMUSIC

Col so primer single llistu para conquistar TikTok, LoudT representa un nuevu paradigma na industria musical, onde les redes sociales nun son solo un escaparate, sinón el llugar onde nacen y fórmense les nueves estrelles. Esta banda, que representa a la Xeneración Z y la so forma de vivir la música, tien un futuru prometedor que puede dicise qu’empezó con un “simple” hashtag: #LouderTogether.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *