Na Catedral Nueva de Salamanca, España, hai un detalle arquitectónicu qu’asoró a visitantes y curiosos por años. Ente les entrevesgaes decoraciones gótiques de la catedral, atópase la figura d’un astronauta modernu, completu con cascu, visor y traxe espacial. Esti detalle nun tendría de tar ellí, considerando que la catedral foi construyida ente los sieglos XVI y XVIII, muncho primero de la era espacial.
La esplicación oficial ye menos misteriosa pero non menos interesante. Mientres les restauraciones de la catedral en 1992, a cargu del arquiteutu Jerónimo García de Quiñones, añedióse la figura como parte d’un proyectu p’actualizar dellos elementos decorativos.
Miguel Romero, unu de los canteros que participaron na obra de restauración de la Catedral, tuvo la idea de dexar constancia de que toa esa parte yera nueva, dexando como robla daqué propiu del tiempu nel que se realizó, un astronauta, símbolu de la era espacial.
L’astronauta incorporóse como símbolu de les meyores tecnolóxiques y de la modernidá. A pesar de la esplicación, l’astronauta de Salamanca xeneró teoríes más esotériques, dende viaxes nel tiempu hasta influencies estraterrestres, convirtiéndose n’un íconu de los misterios arquitectónicos y culturales.
- Fontes:
Conceyu de Salamanca, reportes sobro la restauración de la Catedral Nueva National - Geographic, artículos sobro intereses arquitectónicos n’España
- Arquivos de Jerónimo García de Quiñones
- El País, reportaxes sobro turismu y misterios arquitectónicos

