Publicado en Sin categoría

Un final feliz pa la osezna ‘Cova’ yá en libertá nel Parque N. de Redes

La osezna ‘Cova’ foi lliberada’l 29 d’chobre pol Principáu d’Asturies n’una zona apartada del Parque Natural de Redes, un llugar óptimu poles condiciones del hábitat y pola so alloñanza d’actividaes humanes. Cova foi rescatada la pasada primavera n’una carretera en Yernes y Tameza, con solu 1,9 quilos de pesu y trés meses d’edá, tres dixebrase por fuerza de la so madre.

Tres el so rescate, la osezna foi treslladada al Centru de Recuperación de Fauna Montesa en Cantabria , y darréu, n’agostu, al Centru de Referencia para l’Aclimatación d’Osos Pardos en Valsemana (Llión), onde convivió con otru esbardu para fomentar la so socialización y ameyorar les sos habilidaes de supervivencia.

Foi lliberada con 32 quilos de pesu, portando un microchip, un crotal y un GPS d’última xeneración de pelo, lo que va dexar monitorizar el so reintroducción y asegurar que la so adaptación sía óptima.

Dende la FOP tresmiten el so agradecimientu y felicitación a toles persones que participaron nel rescate, rehabilitación y reintroducción de ‘Cova’. Al venir del núcleu occidental de la población d’osu pardu cantábricu, la so suelta na área oriental pue ser bien positiva para ameyorar la variabilidá xenética y contribuyir al futuru de la especie. ¡Llarga vida, pequena!

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *